26 Mayıs 2008 Pazartesi

Kolesterole karşı kuru fasulye ye!

Ekim ayını kolesterole karşı bilgilendirme kampanyalarına ayıran ABD `deki Diyetisyenler Birliği, kuru fasulyenin kolesterol düşürücü özelliğini anlatan bir rehber hazırladı. Rehberde, haftada üç porsiyon kuru fasulye yemenin kolesterol düzeyini düşürdüğü belirtiliyor. Arizona Üniversitesi `nin araştırması, kuru fasulyenin düzenli yenmesinin, vücuttaki kolesterolü yüzde 8 oranında azalttığını ortaya koydu. Toronto Üniversitesi `nin yaptığı bir diğer araştırmada ise bu etkinin yüzde 30`lara ulaştığı bulgulandı

Hiç yorum yok: