ABD `de
Illinois Üniversitesi `nin yaptığı araştırmada, acı çikolatanın kolesterolü yüzde 5.3 düşürdüğü ortaya çıktı. 49 deneğe 4 hafta boyunca günde iki kez bitter çikolata verildi. Araştırmayı yürüten John Erdman, acı çikolatanın kolesterolü düşürdüğü gibi tansiyona da iyi geldiğini söyledi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder